ســـوالات متـــداول

 

پر تکرارترین سوالاتی که از دنازیست پرسیده شده‌اند را در اینجا لیست کردیم. اگر سوال مورد نظر شما در اینجا نیست با پشتیبانی دنازیست تماس بگیرید.

 
1ساعت کاری شرکت دنازیست چگونه است؟
شرکت از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ پاسخگوی مشتریان عزیز می‌باشد.
2 تمایل دارم از شرکت دنازیست آسیا خرید نمایم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
شرکت دنازیست آسیا علاوه بر سال‌ها تجربه وسابقه موفق در ارسال کالاها دارای «نماد اعتماد الکترونیکی» است.

نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد. هدف از اعطای نماد اعتماد الكترونیكی، اعتماد‌سازی و رسمیت‌دهی به فعالیت کسب و کار‌های اینترنتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در ابعاد مختلف اعم از امنیتی،‌ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.
ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی ‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

(توضیحات در مورد نماد اعتماد الکترونیکی از سایت https://enamad.ir ذکر شده است)

آدرس نماد اعتماد وبسایت دنازیست آسیا:
https://trustseal.enamad.ir/?id=132456&Code=Qm4jtKDCyBqerPrzeSM9
3چه روش‌هایی جهت ارسال سفارش من وجود دارد؟
شرکت دنازیست آسیا سعی دارد جهت آسودگی خاطر کلیه مشتریان خود انواع روش های مختلف ارسال را در نظر بگیرد. شما می توانید از یکی از روش‌های «ارسال پستی» یا «ارسال توسط باربری» انتخاب بفرمایید.

همچنین جهت ارسال به همشهریان ساکن مشهد گزینه‌های «ارسال به وسیله پیک» و «دریافت حضوری» در دسترس هستند.

در صورت درخواست مشتری امکان ارسال سفارش به صورت «پست هوایی اختصاصی» برای بعضی از شهرها از جمله شهرهای جنوب کشورامکان پذیر است.

لطفا دقت بفرمایید که جهت ارسال سفارشاتی که «نیاز به یخ» دارند روش پستی مقدور نیست.
4معمولا سفارش ها چه مدتی زمان می برند تا ارسال شوند؟
در صورت آماده بودن سفارش؛ مرسوله‌های «پستی همه روزه» ارسال خواهند شد و معمولا ۴ الی ۱۰ روز بعد به مقصد می‌رسند.

سفارشات «باربری فقط در روزهای دوشنبه» هر هفته ارسال می‌شوند و برای اکثر شهرها یک روز ( کاری) به ترمینال / باربری مقصد خواهند رسید. در این مرحله باربری شهر مقصد با مشتری جهت تحویل سفارش تماس خواهد گرفت. نیاز است که مشتری پیگیر دریافت مرسوله خود از زمان ارسال شرکت باشد.
لطفا دقت بفرمایید که در روش ارسال باربری سفارش تا محل ترمینال باربری ارسال خواهد شد و نیاز هست که خود مشتری جهت دریافت سفارش خود به ترمینال مراجعه نموده، یا برای ارسال توسط انبار باربری با شماره تماس‌های موجود در رسید الکترونیکی ارسال شده تماس حاصل نماید.

همشهریان ساکن مشهد می توانند سفارشات خود را توسط پیک دریافت کنند یا در صورت تمایل طریق دریافت سفارش خود را حضوری انتخاب نمایند.
در صورت انتخاب روش حضوری تیم پشتیبانی ما پس از آماده شدن سفارش به مشتری محترم اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را جهت دریافت سفارش انجام خواهند داد.
5اگر کیت انتخابی من جهت استخراج RNA/DNA به درستی جواب نداد چه کاری باید انجام دهم؟
در این خصوص اصلا جای نگرانی نیست. متخصصین بیوتکنولوژی بخش R&D (تحقیق و توسعه) شرکت دنازیست آسیا مرحله به مرحله شما را هدایت خواهند کرد تا مشکل برطرف گردد. همچنین به کلیه مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفارش کیت خود، به بخش راهنما انتخاب کیت در سایت مراجعه نمایند.

صفحه راهنمای انتخاب کیت‌ها
صفحه تماس با پشتیبانی دنازیست
6آیا می توانم از طریق پیش فاکتور خرید نمایم؟
بله حتما. در این خصوص می‌توانید موارد سفارش خود را به صورت کامل همراه با مشخصات تماس خود به شرکت ایمیل یا واتساپ نمایید تا پیش‌‌فاکتور برای شما ارسال گردد.
[email protected]
0915-420-8327
7آیا در صورتی که به صورت عمده سفارش دهم امکان تخفیف وجود دارد؟
بله لطفا جهت مشورت دراین خصوص با شرکت تماس حاصل فرمایید.
راه‌های ارتباطی با دنازیست
8چگونه می توان از قیمت محصولات آگاهی پیدا کرد؟
لطفا به سایت شرکت بخش فروشگاه محصولات مراجعه بفرمایید. تمامی قیمت‌ها و موجودی محصولات به روز هستند.
9طریقه خرید اینترنتی از سایت چگونه است؟
توضیحات کامل در بخش راهنما سایت قابل دسترسی است:
صفحه راهنمای خرید
10اگر در مورد محصول یا نحوه خرید اینترنتی سوالی داشتم، چگونه سوال نمایم؟
لطفا از راه‌های ارتباطی که در صفحه «تماس با ما» در اختیار شماست، با شرکت تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی دنازیست در اسرع وقت جوابگو سوالات شما خواهند بود.
آدرس صفحه تماس با ما
11چگونه سفارش خود را پیگیری نمایم؟
کارشناسان بخش فروش شرکت دنازیست، بسته به نوع روش ارسالی که شما انتخاب کرده‌اید، «شماره پیگیری سفارشات پستی» و یا «شماره بارنامه باربری و شماره تماس شرکت مبدا و مقصد» را خدمت مشتری اطلاع خواهد داد. همچنین در صورتی که مشکلی در دریافت کالا به وجود آمد لطفا با شرکت در تماس باشید.
راه‌های ارتباطی تماس با دنازیست
12آیا شرکت دنازیست آسیا در تهران یا سایر شهرها، شعبه یا نمایندگی دارد؟
خیر؛ شرکت دنازیست آسیا در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی مشهد که آدرس آن در صفحه «تماس با ما» در وبسایت مندرج است پردازش می‏‌شود.
صفحه تماس با دنازیست