ســـوالات متـــداول
پر تکرارترین سوالاتی که از دنازیست پرسیده شدهاند را در اینجا لیست کردیم. اگر سوال مورد نظر شما در اینجا نیست با پشتیبانی دنازیست تماس بگیرید.
ساماندهی سایتهای تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی بهخصوص B2C خواهد بود. به نحوی كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از اینكه سایتها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت میشناسند، اقدام به خرید می كنند.
(توضیحات در مورد نماد اعتماد الکترونیکی از سایت https://enamad.ir ذکر شده است)
آدرس نماد اعتماد وبسایت دنازیست آسیا:
https://trustseal.enamad.ir/?id=132456&Code=Qm4jtKDCyBqerPrzeSM9
همچنین جهت ارسال به همشهریان ساکن مشهد گزینههای «ارسال به وسیله پیک» و «دریافت حضوری» در دسترس هستند.
در صورت درخواست مشتری امکان ارسال سفارش به صورت «پست هوایی اختصاصی» برای بعضی از شهرها از جمله شهرهای جنوب کشورامکان پذیر است.
لطفا دقت بفرمایید که جهت ارسال سفارشاتی که «نیاز به یخ» دارند روش پستی مقدور نیست.
سفارشات «باربری فقط در روزهای دوشنبه» هر هفته ارسال میشوند و برای اکثر شهرها یک روز ( کاری) به ترمینال / باربری مقصد خواهند رسید. در این مرحله باربری شهر مقصد با مشتری جهت تحویل سفارش تماس خواهد گرفت. نیاز است که مشتری پیگیر دریافت مرسوله خود از زمان ارسال شرکت باشد.
لطفا دقت بفرمایید که در روش ارسال باربری سفارش تا محل ترمینال باربری ارسال خواهد شد و نیاز هست که خود مشتری جهت دریافت سفارش خود به ترمینال مراجعه نموده، یا برای ارسال توسط انبار باربری با شماره تماسهای موجود در رسید الکترونیکی ارسال شده تماس حاصل نماید.
همشهریان ساکن مشهد می توانند سفارشات خود را توسط پیک دریافت کنند یا در صورت تمایل طریق دریافت سفارش خود را حضوری انتخاب نمایند.
در صورت انتخاب روش حضوری تیم پشتیبانی ما پس از آماده شدن سفارش به مشتری محترم اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را جهت دریافت سفارش انجام خواهند داد.
صفحه راهنمای انتخاب کیتها
صفحه تماس با پشتیبانی دنازیست
[email protected]
0915-420-8327
راههای ارتباطی با دنازیست
صفحه راهنمای خرید
آدرس صفحه تماس با ما
راههای ارتباطی تماس با دنازیست
صفحه تماس با دنازیست